dilluns, 11 de gener del 2021

GRÀCIES




Gràcies.
Gràcies.
Gràcies.



Avui tinc ganes de compartir una cosa que a mi m'agrada molt i practico, és el Mètode Tesla 369.

És una tecnica d'en Nikola Tesla, inventor, físic i enginyer.

Ell creia que tot és energia.
I jo també ho penso!

En Tesla tenia una visió molt pròpia de l'Univers, com a número, vibració i energia. Ell considerava que l'energia podia ser canalitzada per transformar la natura.

" Si sapiguèssis la magnificència dels números 3, 6, 9 tindries la clau de l'Univers".

El seu mètode és bassa en agrair cada dia, en 3 moments diferents, durant 45 dies. Sembla fàcil però No ho és!!

Ho vols provar? T'explico.

Métode Tesla 369

Consisteix en agrair totes aquelles coses que vols que es manifestin i mantinguin a la teva vida.

Amb una afirmació positiva bassada en la gratitud, des d'aquest tipus de pensament crees i projectes des del present.

Recorda que l'energia segueix el pensament.

Quan  més intens i de més alta vibració sigui aquest pensament, més transformador serà en la teva vida.

Aquest exercici diari permet canviar la teva manera de pensar, per canviar la teva vida. I fa que puguis viure, com realment vols viure.

Fer 3 repeticions de les afirmacions positives des de la gratitud  d'allò que vols al matí.

Continuar al migdia o tarda amb 6 repeticions de les mateixes afirmacions.

I acabar a  la nit, amb 9 repeticions de les afirmacions.

És important, que siguin les mateixes afirmacions cada vegada, pots fer-ne 10, com 4, com 25...però repetir-les 3, 6 i 9 vegades cada una en cada moment del dia que toca. Ja saps que com deia a.... que la repetició és molt important per fer un bon treball mental i d'atenció.        

I, tot això, fer-ho durant 45 dies seguits.

Primer fes una llista amb tots aquells temes que siguin importants per tu ara, i que necessitis millorar i canviar.

Exemple de llista:
-Bona Salut
-Dormir millor
-Tenir més disciplina per cuidar-me
-Sentir autoestima més alta
-Tenir relacions sanes
-Saber posar límits
-Tenir més diners
-Viure en pau

Tots els temes, tots, poden formar part d'aquesta pràctica transformadora.

Llavors amb aquesta llista pots fer les afirmacions.
I afirmacions han de ser les mateixes en cada moment de pràctica del dia.
Vol dir que primer les diràs 3 cops, a la tarda 6 i abans de dormir les repetiràs 9 vegades. Intentar que siguin sempre les mateixes o el contingut d'allò que vols, les paraules poden variar però la seva essència és la que es repeteix.

Exemples d'afirmacions positives des de la Gratitud:

AGRAEIXO L'AMOR QUE HI HA EN MI I QUE M'ENVOLTA.

DONO GRÀCIES PER LA BONA SALUT QUE TINC.

AGRAEIXO LA PAU QUE SENTO I QUE M'ENVOLTA CADA DIA.

AGRAEIXO TOTA LA RIQUESA QUE HI HA A LA MEVA VIDA.

AGRAEIXO L'EQUILIBRI I BENESTAR EN EL QUE VISC.

AGRAEIXO LA FELICITAT QUE SENTO CADA DIA.

AGRAEIXO TOTES LES BONES POSSIBILITATS QUE M'OFEREIX LA VIDA.

AGRAEIXO EL BON DESCANS NOCTURN QUE EM FA SENTIR TAN BÉ.

DONO GRÀCIES PER TOTES LES COSES BONES QUE HI HA A LA MEVA VIDA.

DONO GRÀCIES PER LA FAMILIA TAN FANTÀSTICA, BONA I SANA QUE TINC.

DONO GRÀCIES PER TOTES LES COSES POSITIVES QUE VISC CADA DIA.

DONO GRÀCIES PER ESTAR CENTRADA EN MI I TENIR BONS LÍMITS PER LES COSES NEGATIVES.

DONO GRÀCIES PER LES RELACIONS SANES I EQUILIBRADES QUE TINC.

DONO GRÀCIES PER LA FEINA QUE TINC I QUE EM FA VIURE I SENTIR TAN BÉ.

Aquest mètode permet estar amb l'atenció ben enfocada, i fa que es perdi menys energia en tot allò que genera dispersió i negativitat.

Dóna un alt nivell d'intenció en la teva acció.

Si ho fas sentiràs:


ENFOC 
                        ATENCIÓ
    ENERGIA
                    INTENCIÓ 

CENTRAMENT

                POSITIVITAT

CONFIANÇA          FE

               MOVIMENT

Només per això, ja val la pensa provar-ho.

Som-hi?
Tens algun dubte? Pregunta'm.

Jo t'ho recomano totalment.
Jo quan ho faig passen coses.

Ja saps que m'encantarà que m'ho expliquis.

Moltes gràcies per llegir-me!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

entrades més populars