dijous, 11 de juny del 2020

GRITA



Dimarts en Pau Donés, cantant de Jarabe de Palo, va marxar. Després d'una lluita contra el càncer.
Avui, li dedico aquesta entrada.


Durant una època de la meva vida, una cançó seva em va acompanyar de molt a prop i em va ajudar a aprendre a alliberar, i a cridar. CRIDAR.
Inclús, tenia el meu racó al Montseny, a prop del Turó de l'Home, on anava a cridar.

Allà hi havia una gran roca, amb unes vistes infinites que arribaven fins al mar. M'hi enfilava i em deixava cridar i alliberar. I la seva cançó ho potenciava, m'ajudava a fer-ho amb més intensitat.


Cridar, sembla fàcil però no ho és. I amb aquesta cançó, ho vaig aconseguir.




Poder donar veu a tot allò que sentim, deixar sortir tot allò que tenim a dins, i donar-nos l'espai per fer-ho en llibertat.
GRITA, després de sentir-la, i comprovar el seu efecte terapèutic en mi, i anar unes quantes vegades a la meva roca preferida, la vaig començar a utilizar en sessions de teràpia individual, i en molts cursos.

De qué tienes miedo
A reir y a llorar luego
A romper el hielo
Que recubre tu silencio


Suéltate ya y cuéntame
Que aquí estamos para eso
Pa' lo bueno y pa' lo malo
Llora ahora y ríe luego


Aquesta cançó permet el deixar anar, donar espai per descarregar emocions i sentiments i, sobretot, a Cridar i a Confiar.

Y si no te escucho, Grita!
Te tiendo la mano tu agarras todo el brazo,
Y si quieres más  pues, Grita!


Busca un lloc i crida. Crida amb força i intensament.



GRITA!


Gràcies Pau, per ajudar-me a cridar, per aquesta cançó, per les teves cançons, els teus missatges, la teva lluita, el teu exemple, i la teva gratitud davant la vida i l'amor.

Descansa en pau, molta llum per tu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

entrades més populars